BİRLEŞİK ARAP EMİRLİKLERİ'NDE YAŞAMAK NASIL BİR ŞEYDİR? HOW IS LIFE IN U.A.E ?

Pazartesi, Mayıs 09, 2011

geri donmek ya da donmemek




zaman ne cabuk geciyor gibi bir klise ile baslayacagim bu yaziya, turkce karakterlerden yoksun olarak..

halbuki ben birakmamistim blogumu ama blog beni birakmis, ben farketmemisim. 5 ay su gibi gecmis bir sey karalamadan, fotograf bile paylasmadan. Aslinda amacina da hizmet etmis bu blog. Neydi amacimiz? issiz, arkadassiz, dostsuz gecen gunlerde depresyon ilaclarina maruz kalmadan mutlu olabilmek. basarmisim. ama basarir basarmaz da dislamisim yazilarimi..

kisa bir update: ise girdim, arkadas bile edindim ve hatta mutluyum bu arap topraklarinda..

bu bir geri donus girizgahi olsun, dusuncelerin parmak uclarina kadar gelmesi icin biraz bekleyelim.. sonra yeni hayatin yeni evrelerini paylasmaya baslayalim...

3 yorum:

  1. cok cool bir siten varmis ve bizden saklamissin, devamini bekliyoruz!

    YanıtlaSil
  2. Oznurcum sen ne guzel yazarmisin meger.. bence blog seni birakmasin sen yazmaya devam biz de okumaya.. arap topraklarinda hikaye nereye varir bilinmez ama paylasacak seyler bulursun elbet.. Bu arada resim harika, sen mi cektin??

    YanıtlaSil
  3. selamlar.. ne guzel seyler yazmissiniz.. yazmayi dusunmeme yetti gercekten, tesekkurler. sizin siteleri de kesfetmis oldum bu arada. sen de benden saklamissin Nilguncum, baya siki yaziciymissin :)
    Ben cekmedim Lemis, bi fotograf yarismasinda odul alan bir fotograf.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum.