BİRLEŞİK ARAP EMİRLİKLERİ'NDE YAŞAMAK NASIL BİR ŞEYDİR? HOW IS LIFE IN U.A.E ?

Pazar, Temmuz 11, 2010

2 Haziran Çarşamba

Evin heryeri 60*60 parlak sütlü kahve seramiklerden oluşuyor. bu yüzden temizlemek çok kolay. ama henüz kilimimiz olmadığı için yere düşen herşey göze batıyor. hergün süpürüp siliyorum. çok eşyamız olmadığı için yarım saatte bitiveriyor. daha öğlenden yemek yapıyorum ve herşeyi hazır ediyorum. Efo 7 gibi eve geliyor. Bulaşık ve çamaşır makinamız henüz bağlı değil bunun için ustayı bekliyoruz. En yakın zamanda da Ikea'ya gidip eksiklerimizi tamamlamamız gerekiyor. Koltuklarımıza kılıfla başlayan uzun bir liste var. Henüz internetim ya da televizyonum yok. Türkiye'den arandığımda benden de kontör düştüğü için arayanları açamıyorum.
Turkcell gerçekten burada çok pahalı. benim arama yapmamın dakikası 7,5 tl, karşıdan aranmanın dakikası ise 2,4 tl, mesaj atma 1,5 tl. Yani şu an dünya ile hiçbir bağlantım yok. Efo'dan duyduğum kadarıyla Filistin'e giden insani yardımlaşma derneğinin gemisinde 20 kişi öldürülmüş. internet ve bana hat alınması için oturma izninin çıkması gerekiyor. Oturma izni neden bilmiyorum ama daha çıkmadığı için işlem yapamıyoruz. sanırım bu izinden sonra da tekrar ülkeye çıkış-giriş yapmamız gerekecek. gideceğimiz yer Türkiye mi olur yoksa başka bir yer mi bilmiyorum.
Bugün aylar sonra 3dmax çalışmaya başladım. Nasıl da unutmuşum tüm bildiklerimi..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum.