BİRLEŞİK ARAP EMİRLİKLERİ'NDE YAŞAMAK NASIL BİR ŞEYDİR? HOW IS LIFE IN U.A.E ?

Pazar, Temmuz 11, 2010

cuma deneyimleri

17 Haziran 2010 Perşembe

Artık haftada bir yazmaya başladım sanırım. Aslında daha önceden yazmayı planlamıştım ama nedense fırsat olmuyor hiç. Sanki işe gidiyorum dimi? :) yeniden bir nadas dönemindeyim. Tabi ben bunu nadas diye tanımlamak istiyorum belki de değildir, belki de sadece bir boşluktur, kocaman bir boşluk..

Geçtiğimiz Cuma günü Abudhabi Mall’a gittik. Tabi ki yine erken gittiğimiz için çoğu mağaza açılmamıştı. Bana göre bir tatil günü için çok normal bir saat olmasına rağmen burası için öğle saatleri bomboş sokaklar ve mağazalar demek. Abudhabi mall’u çok beğenmedim. Basık tavanlı ve hiç keyifli değil. İstanbul’da ki Astoria benzeri. Gezecek çok mağaza olmadığı için de içindeki markete girdik. Broşürlerinden Carrefour’dan daha ucuz bir yer gibi anlaşılıyordu, gerçekten de öyleymiş. İsmi ‘Abu Dhabi Co-Operative Society’. Kahve makinası ve ütümüzü buradan aldık. Elektronik bölümü bizim Eminönü’nü andırıyordu.

ve gün içinden birkaç fotoğraf;

Şeyh Zayed bin Sultan Al Nahyan (Arapça: زايد بن سلطان آل نهيان‎)‎, (1918 — 2 Kasım 2004),Birleşik Arap Emirlikleri’nin kurucusu ve 1971-2004 yılları arasında devlet başkanı, Abu Dhabi hükümdarı. 
Belki ilerleyen zamanlarda Zayed'den daha çok söz edebilirim.. Burası için çok büyük şeyler başarmış ve her yerde bu büyüklükte posterlerini görmek mümkün. 


Abu Dhabi mall'un içindeki bir kafede mağazaların açılmasını beklerken birer kahve içtik. Burası da o cafeden gördüğümüz manzara. 


Hemen önümüzde görünen 'Beach Rotana'. Tabi hava sıcaklığı nedeniyle denize girmek mümkün değil, havuzda az da olsa durabilirseniz şanlısınız. Zira bu saatlerde dışarıda nefes almak bile çok zor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum.